Тиху, боязку та довірливу Керрі цькують та ображають в школі і вдома. Дитина, від природи добра, стає замкнутою та похмурою. Водночас дівчинка відкриває у собі дивні і страшні сили. А однолітки готують чергове витончене знущання над Керрі, навіть не підозрюючи, чим це для них закінчиться…
Куратор фестивалю Сергій Ксаверов:
Серед канону «Нового Голлівуду» важко знайти фільми на тему «підлітки та школа». Може, саме тому «Керрі» зняв один з найбільших анфан теріблів кіно США 70-х. Екранізація першого роману Стівена Кінга «Керрі» – енциклопедія та одна з найвпливовіших стрічок на цю тему. Підлітковий ангст, каталізований у щось надприродне, а згодом і жахливе, став сталою формулою горору, останній кадр фільму було розтаскано по сотням інших стрічок, а центральна сцена «прому», випускного балу, можна сказати, сформувала всі інші випускні у американському кіно у наступні 40 років. Але в цьому дуже американському за суттю фільмі, як і в багатьох представниках «Нового Голівуду», є справжній діалог між естетиками кіно по обидві сторони Атлантики, які перетворені в єдине та незабутнє ціле неспокійним генієм Браяна Де Пальми.