Купку осіб, які не бажають воювати у В'єтнамі, співачку хіпповських пісень і борця за права афроамериканців тягнуть до суду, де засуджують на шалені строки. Після вироку їх відвозять у пустелю – до Парку покарань, де на них тренується молоде покоління копів. Тренується застосовувати зброю.
Куратор фестивалю Сергій Ксаверов:
«Парк покарань» є ніби ще одним екскурсом до США європейських режисерів та режисерок, які реагували на бурхливі події у країні. Але на відміну від того самого «Забріскі Пойнт» Антоніоні чи «Чорних пантер» Ан’єс Варда, різку та безкомпромісну псевдодокументальну провокацію Пітера Воткінса було сприйнято у США дуже агресивно, а відмова дистриб’юторів у прокаті перетворила фільм на деякий час на майже нікому не відомий андеграунд. Сьогодні цей твір з альтернативної історії знаходиться у статусі класики кіно, але виглядає створеним прямо зараз. Його полемічний жар обпалює не менше, ніж 50 років тому.