АПОКАЛІПСИС СЬОГОДНІ (FINAL CUT)
                         APOCALYPSE NOW (FINAL CUT) 
                        
                            
                                Країна:
                                США
                            
                            
                                Рік:
                                1979
                            
                            
                                Хронометраж:
                                183 хв.
                            
                            
                                Жанр:
                                Військовий, Драма
                            
                            
                                Режисер:
                                ФРЕНСІС ФОРД КОППОЛА
                            
                            
                                У ролях:
                                МАРЛОН БРАНДО, МАРТІН ШИН, РОБЕРТ ДЮВАЛЛ, ЛОУРЕНС ФІШБЕРН, ГАРРІСОН ФОРД, ДЕННІС ГОППЕР
                            
                                                    
                        
                            Під час війни у В'єтнамі спецагент вирушає вгору по річці до Камбоджі з наказом знайти та вбити божевільного полковника, який створив у віддаленому районі власне королівство насилля. Дорогою спецагент стає свідком жахів війни. На фестивалі демонструється фінальна відреставрована версія фільму – Final Cut.
Куратор фестивалю Станіслав Битюцький:
Вільна екранізація роману Джозефа Конрада, один із рідкісних фільмів, історія створення якого виглядає не менш захопливо, ніж фінальний результат (всі ж ми пам'ятаємо, що саме «Апокаліпсис сьогодні» ледь не звів з розуму Френсіса Форда Копполу і ледь не коштував життя виконавцю головної ролі Мартіну Шину). Але разом з тим, це ще й одне з найбільш масштабних висловлювань про війну, колоніалізм і людську природу – справжнє культове кіно, де практично кожна сцена є хрестоматійною – будь то легендарний початок під трек «The End» групи The Doors, чи епохальний фінал з Марлоном Брандо, який подібно всій стрічці здається вийшов скоріше всупереч всьому, ніж слідуючи будь-якій здоровій логіці. Ну і звичайно, це ще й найбільш кінематографічна та незабутня подорож до серця пітьми, про яку сам Коппола якось сказав: «Ми робили цей фільм приблизно так само, як американці вели війну – нас було занадто багато, ми витрачали занадто багато грошей і потроху божеволіли».