— Найкращі режисер і актор, Приз Міжнародної федерації кінопреси (ФІПРЕССІ), Каннський кінофестиваль, 2025
— Офіційна програма, Міжнародний кінофестиваль у Торонто, 2025
Бразилія 1970-х – небезпечне місце, в якому лютує військова диктатура. Науковець Марсело зневолі стає втікачем, коли дізнається, що його дослідженнями хоче заволодіти корумпований міністр. Рятуючись від найманих убивць, чоловік рушає до місця свого народження. У цьому місті на узбережжі океану він потрапляє в хаос карнавалу, поліцейських розправ і таємничого руху опору. Його мета одна – возз’єднатися з сином, щоб разом покинути країну.
Четвертий ігровий фільм одного з найшанованіших режисерів Бразилії є занадто багатим на несумісності та й просто занадто багатим, щоб спробувати визначити його у двох абзацах. Це найніжніша, але й просякнута кров'ю поліцейського свавілля та потом карнавалу, листівка рідному для режисера міста Ресіфі 1970-х з його міськими легендами («Волохата нога ходить містом!») та бумом на американське жанрове кіно, трилер про людину на втіках під час військової диктатури в країні, й нарешті сучасний політичний фільм на тему, яка має бути надто знайома в Україні — культурного безпам'ятства та замовчування.
Клебер Мендоса Філю зрушує занадто багато тем та підштовхує до ще більшої кількості ідей у своєму фільмі, аби хтось міг очікувати на їхнє повноцінне отілеснення, але й міцно тримається героя свого фільму й оповіді його історії. Це вибагливе кіно, яке, однак, не наполягає на своїй вибагливості. «Таємний агент», відзначений низкою призів у Каннах цього року, – справді епічна мозаїка, що розбита та розсипана перед глядачами, які можуть зібрати її докупи наново у власній конфігурації або просто прийняти її як є.
— куратор фестивалю Сергій Ксаверов