Режисерський дебют незалежного оператора Шона Прайса Вільямса («Гарні часи» братів Сефді) за сценарієм знаного кінокритика Ніка Пінкертона.
Ліліан потрапила у Вашингтон зі шкільною екскурсією. Відокремившись від однокласників, дівчина рушає у власну мандрівку містами й лісами східного узбережжя США. У своїй подорожі сучасною Америкою дівчина зустрічає різних людей, що називають цю країну своєю домівкою: від прихильників вищості білої раси та ісламських радикалів до неопанків.
Кінокритикиня Анна Дацюк про «Солодкий Схід»:
Вражаючий режисерський дебют Шона Прайса Вільямса — оператора фільмів братів Сефді («Хороші часи»), який, здається, вхопив у своїх наставників правильний тон для проникливого дослідження території маргіналів. Зняте у стилістиці зернистих фільмів 70-х, це кіно коментує біди сучасної Америки у напівмрійливому, сатиричному, а головне — антропологічному стилі. Його головна героїня являє собою беззаперечну аналогію з «Лолітою» та «Алісою в країні мрій», а точніше «американських мрій», концепт яких невпинно деконструюють в кінематографі вже понад пів століття. У підсумку кіно Вільямса — тактильна подорож низкою ексцентричних культів, з яких, здається, і складається сучасна Америка. А Лілліан в цій Америці — ідеальний білий екран, на який кожен проеціює власний вузький світогляд.