Показ о 19:20 відбудеться за участі команди фільму
— Конкурсна програма Orizzonti Extra, Венеційський міжнародний кінофестиваль, 2023
У пошуках захисту та місця, якому вона справді належить, Тоня переходить зі школи в центрі міста до іншої — у спальному районі, та потрапляє до компанії відчайдушної молоді. Разом вони шукають пригоди та неприємності на околицях постсоціалістичного Києва. Незабаром дівчина починає відчувати потяг одразу до двох нових знайомих, і це виливається у заплутаний любовний трикутник. Водночас складне минуле Тоні переслідує її, кидаючи виклик новій дружбі та романтичним стосункам. Чи зможе вона знайти власний шлях або ж загубиться у нових суперечливих відносинах?
Кінокритикиня Марта Балага про «Назавжди-Назавжди»
1990-ті роки. Те саме десятиліття, за яким сьогодні всі, здається, сумують, повертаючи забуту моду та бойзбенди. Гаразд, не всі.
«В Україні, коли я згадувала про 1990-ті, всі казали: "Ой!" Після остаточного розвалу радянського режиму почалися американські гірки», – сказала режисерка Анна Бурячкова в інтерв'ю для Cineuropa напередодні венеційської прем'єри фільму.
«Коли ти підліток, ти шукаєш світлішу сторону. Ти хочеш танцювати, тобі не терпиться поринути у власну історію кохання. А, може, насправді ти живеш в темряві, і всі навколо вже зіпсовані нею?»
Її чудова бунтівлива героїня Тоня (Аліна Чебан) ось-ось знайде відповідь. Вона – новенька в школі, але це цілком нормально – Тоні не завадило б почати все з чистого аркуша, адже вона не хоче зациклюватися на минулому. Воно ніколи не приносило їй нічого хорошого.
Її майбутнє здається багатонадійний, адже дівчата хочуть бути нею, а хлопці – бути з нею. Але навіть у цій похмурій маленькій школі, де дорослі або відсутні, або їм все байдуже, кожен бореться за своє виживання. Достатньо зробити один невірний крок, і ти вже не «свій», а «чужий». А компанія крутеликів ніколи цього не забуває.
У захопливому, вельми похмурому фільмі Бурячкової гріхи всієї країни, всього того бурхливого часу раптом звалилися на одну дівчину-підлітка. Але вона негайно дає відсіч, захищаючи одне з головних прав людини: право на помилку.
Харизматична Чебан не звертає жодної уваги на «симпатичних» героїнь минулого або на дівчат, яким казали, що їхня мета – подобатися. Її Тоня має навчитися подобатися самій собі, а іноді це життєво необхідно. У цьому всесвіті всі шукають кохання, а натомість отримують розбитий ніс…