Марк Льюїс, на перший погляд, звичайний хлопець, однак він приховує темний секрет. Удень юнак тихий та непомітний помічник кінооператора, але вночі він перетворюється на справжнього серійного вбивцю. Хлопець убиває жінок, використовуючи кінокамеру, щоб зняти передсмертний вираз жаху на їхньому обличчі. Марк отримує задоволення від страху та відчаю своїх жертв. Це відчуття переростає у залежність, яка змушує чоловіка робити все жахливіші та жахливіші речі.
Сергій Ксаверов про фільм:
«Коли критики знайшли мене на гілці разом із “Крізь шпарину”, вони радісно спиляли її й один за одним стрибали на трупі», — так Майкл Пауелл описував реакцію на фільм, що фактично завершив його кінокар’єру в Англії. Він почав знімати цей фільм у статусі живого класика, але після його виходу не зняв жодного фільму на батьківщині. На щастя, режисер дожив до того моменту, коли його «хворий» фільм про вбивцю з кінокамерою не просто був реабілітований, а й став широко вважатися одним з найкращих британських фільмів всіх часів.